Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15277
Назва: | Дослідницьке навчання як засіб формування виробничих функцій майбутнього педагога вищої школи |
Інші назви: | Research-based learning as a means of forming production functions for future higher education teachers |
Автори: | Попадич, Олена Олександрівна |
Ключові слова: | дослідження, дослідницьке навчання, дослідницька поведінка, студент вищого навчального закладу, виробничі функції майбутнього педагога вищої школи |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Дослідницьке навчання як засіб формування виробничих функцій майбутнього педагога вищої школи [Текст] / О. О. Попадич // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 223–226. – Бібліогр.: с.225 (9 назв). – Рез. рос., англ. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізоване дослідницьке навчання як засіб формування виробничих функцій майбутнього
педагога вищої школи. Здійснено аналіз досліджень з даної проблеми, запропоновано визначення поняття «дослідницьке навчання майбутнього педагога вищої школи», проведено аналіз понять «проектування», «дослідження», «дослідницьке навчання», «дослідницька поведінка», «дослідницька діяльність», «дослідницька компетентність» у взаємозвязку, розглянуто зміст виробничих функцій майбутнього педагога вищої школи та зміст умінь, які їм відповідають.
Ключові слова: дослідження, дослідницьке навчання, дослідницька поведінка, студент вищого
навчального закладу, виробничі функції майбутнього педагога вищої школи. Modern pedagogy and pedagogical psychology develop new educational technologies built on research and project-based learning. The article has analysed the research-based learning as a means of forming production functions of future higher education teachers. The analysis of studies on this issue has been performed and such notions as «exploratory behaviour», «research-based learning of future higher education teachers» and their definitions have been suggested. Such concepts as «design process», «research», «research-based learning», «exploratory behaviour» have been analysed in relation to each other. The content of production functions of future higher education teachers as well as content and skills, which correspond, to them have been considered. Key words: research, research-based learning, exploratory behaviour, higher education institution student, production functions of the future higher education teachers. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15277 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДОСЛІДНИЦЬКЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧИХ.pdf | 299.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.