Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15289
Назва: Інноваційні методи навчання як засіб формування соціально-етичних цінностей у студентів на заняттях з іноземної мови
Інші назви: Innovative educational methods as a way of formation of students’ socio-ethical values at foreign languauge lessons
Автори: Сікалюк, Анжела Іванівна
Ключові слова: інноваційні методи, соціально-етичні цінності, професійна діяльність, дискусія, ділова гра, проектування, ситуативна методика
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Інноваційні методи навчання як засіб формування соціально-етичних цінностей у студентів на заняттях з іноземної мови [Текст] / А. І. Сікалюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 262–264. – Бібліогр.: с.263 (8 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано інноваційні методи навчання. Доведено, що одним із засобів формування соціально-етичних цінностей у студентів на заняттях з іноземної мови є застосування інноваційних методів навчання (метод проектування, ситуативна методика, ігровий метод та метод дискусій). Визначено етапи впровадження методу проектування на заняттях з іноземної мови. Доведено, що моделювання ситуацій студентами та їх вирішення стимулює майбутніх фахівців до активного до мислення. Представлено та охарактеризовано типи дискусій (наукова, організаційна, навчальна). Ключові слова: інноваційні методи, соціально-етичні цінності, професійна діяльність, дискусія, ділова гра, проектування, ситуативна методика.
The most important feature of the current educational system of higher school is to reproduce the representation on the education of students as a permanent feature of society. Using the project method at English lessons by the lectures is allowed to form students' socio-ethical grounds of their future professional activity. It is based on the ability of students to navigate the information space and to independently design their knowledge in the study of foreign languages for professional communication. Among a number of special methods which is used successfully there is the method of integration of the students in the selected foreign language situations. To active methods of formation of socio-ethical values and appropriate behavior we include a method of discussions which is aimed at the development of students’ social adaptation in terms of professional activity, personal and professional creativity, to consolidate the socio-ethical behavior. The study, which was carried out with the third and fourth-year students, has allowed us to reveal one of the most effective methods of formation of socio-ethical values ─ the business games. We have proposed a list of specific rules to the students in order to make these games more successful. The manifestation of such socio-ethical values proves that the responsibility for the personal actions and social responsibility for others are substantial characteristics of socio-ethical maturity of students. Key words: innovative methods, socio-ethical values, professional activity, discussion, business game, projection, situational methodology.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15289
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО.pdf268.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.