Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15297
Назва: Шляхи оптимізації процесу розвитку професіоналізму вчителя в умовах особистісно-орієнтованої системи освіти
Інші назви: Ways of optimizing the process of development of teacher's professionalism under conditions of personally-oriented educational system
Автори: Тимошенко, Володимир Валерійович
Ключові слова: педагогічна діяльність, детермінанти професійного розвитку, особистісний розвиток
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Шляхи оптимізації процесу розвитку професіоналізму вчителя в умовах особистісно-орієнтованої системи освіти [Текст] / В. В. Тимошенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 284–286. – Бібліогр.: с.285 (5 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сутність особистісно-професійного розвитку вчителя в умовах особистісно- орієнтованої системи освіти. Розглядаються головні умови професійного розвитку особистості викладача та фактори, що впливають на професійний розвиток. Визначено провідні підходи щодо оптимізації процесу розвитку професіоналізму викладача. Процес розвитку особистості розглядається у тісному зв’язку з розвитком професіоналізму вчителя. Ключові слова: педагогічна діяльність, детермінанти професійного розвитку, особистісний розвиток.
Social and economic transformations, strengthening of humanistic tendencies in the society, necessitated a radical renewal of the education system. Now, the goals, objectives and content of education are rethought. There is a search for new technologies, methods and forms of improving the quality of education. Innovative processes in the education system make new demands on the professionalism of pedagogical personnel. Today, a professional teacher is a specialist with a high level of professional activity, able to improve and improve himself in the process of pedagogical work, contributing his individual creative contribution to the profession and stimulating in society an interest in the results of his work. The article substantiates the essence of personal and professional development of teachers in self-oriented educational system. Discusses the main conditions for the professional development of the teacher's personality and factors influencing professional development. It were definite the lead optimization approaches in the development of the professionalism of the teacher. The process of personality development is considered in close connection with the development of professionalism in teachers. Key words: pedagogical activity, the determinants of professional development, and personal development.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15297
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ.pdf246.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.