Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15761
Title: Міжнародний досвід розвитку ринку гостинності у форматі кемпінг-послуг та його значення для України
Other Titles: International experience of outdoor hospitality sector and its importance for Ukraine
Authors: Бунтова, Н.В.
Keywords: міжнародний туризм, туристична інфраструктура, ринок гостинності, караванінг, кемпінг
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Бунтова, Н. В. Міжнародний досвід розвитку ринку гостинності у форматі кемпінг-послуг та його значення для України [Текст] / Н. В. Бунтова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 13. Ч.1. – С. 36–39. – Бібліогр.: с. 39 (5 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті проаналізовано міжнародний досвід розвитку автомобільного туризму в країнах Європи. Роз- глянуто фактори, що впливають на економіку країни завдяки розвитку караванінгу – ключового напряму автотуризму. Кемпінг-індустрія як основа для розвитку караванінгу в Україні тільки починає формуватися. Проведено аналіз тенден- цій, що стримують розвиток кемпінг-послуг в нашій країні. Визначено основні напрями розвитку вітчизняного ринку гостинності у форматі кемпінг-послуг з урахуванням міжнародного досвіду. Ключові слова: міжнародний туризм, туристична інфраструктура, ринок гостинності, караванінг, кемпінг.
The article analyzes the international experience of the development of automobile tourism in the countries of Europe. Factors influencing the economy of the country in the development of caravanning, a key area of autotourism, are considered. The camping industry as a basis for the development of caravanning in Ukraine is just beginning to form. The analysis of the tendencies restraining development of camping-services in our country is carried out. The main directions of development of the domestic hospitality market in the format of camping services are determined, taking into account international experience. Key words: international tourism, tourism infrastructure, hospitality industry, caravanning, camping.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15761
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 13 Частина 1 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ РИНКУ ГОСТИННОСТІ.pdf280.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.