Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15824
Title: Маркетингове дослідження будівельних підприємств
Other Titles: The marketing research of the construction enterprises
Authors: Селезньова, О. О.
Keywords: маркетингове дослідження, будівельне підприємство, маркетингова діяльність, маркетинг, бенчмаркінг
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Селезньова, О. О. Маркетингове дослідження будівельних підприємств [Текст] / О. О. Селезньова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – Вип. 13. Ч. 2. – С. 109–113. – Бібліогр.: с. 112-113 (12 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті досліджено будівельні підприємства м. Одеси у 2017 р. В опитуванні приймало участь 14 респондентів зі сфери будівництва. Анкетні запитання містять 7 блоків, таких як розмір підприємства, функції маркетингу, найвпливовіші маркетингові фактори, елементи репутації підприємства, заходи зі стимулювання збуту, види реклами, позиціонування у матриці «Репутація – Ціновий сегмент». Розкрито основні принципи управління маркетинговою діяльністю будівельної компанії, лідера ринку – підприємства «KADORR Group». Запропоновано підприємствам житлового будівництва для підвищення ефективності маркетингової діяльності акцентувати увагу на розроблених автором маркетингових заходах. Ключові слова: маркетингове дослідження, будівельне підприємство, маркетингова діяльність, маркетинг, бенчмаркінг.
In the article there were considered the results of research of the construction enterprises of Odessa in 2017. In the survey 14 entities have been taking part, similar by a size and a set of proposed works and services in the field of the construction. The survey questions consisted of 7 blocks: the enterprise’s size, the marketing functions, the most influential marketing factors, the elements of the enterprise’s reputation, the events for sales promotion, the types of advertising, the positioning in the matrix "Reputation – Price segment". There is an influence of marketing factors on the economic performance of small and medium enterprises of the housing construction in Odessa according to the results of the study in 2017. The most influential marketing indicators on the economic performance were described. Key words: marketing research, construction enterprise, marketing activity, marketing, benchmarking.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15824
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 13 Частина 2 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.