Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайленко, О. В.-
dc.contributor.authorОрлова, К. Г.-
dc.date.accessioned2017-10-12T09:30:06Z-
dc.date.available2017-10-12T09:30:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМихайленко, О. В. Система управління конкурентоспроможністю продукції підприємства [Текст] / О. В. Михайленко, К. Г. Орлова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – Вип. 13. Ч. 2. – С. 114–117. – Бібліогр.: с. 116-117 (14 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15825-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми управління конкурентоспроможністю продукції, окреслено сутність цього поняття, наведено схему функціонування системи управління конкурентоспроможністю та описано її структурні елементи. Досліджено питання щодо визначення впливу управління якістю продукції та її конкурентоспроможністю на кінцеві результати діяльності підприємства. У статті також удосконалено теоретичні засади системи управління конкурентоспроможністю продукції, проаналізовано чинники і показники конкурентоспроможності продукції, методи оцінки конкурентоспроможності. Визначено шляхи удосконалення конкурентоспроможності продукції на підприємстві. Ключові слова: конкурентоспроможність, продукція, системний підхід, система управління конкурентоспроможністю продукцiї.uk
dc.description.abstractThe problems of competitiveness management products, outlined the essence of this concept, the scheme management system describes its competitiveness and structural elements. The question to determine the impact of quality management and its competitiveness on the final results of the company. It also improved the theoretical principles of management competitive products analyzed factors and indicators of competitiveness of products, methods for assessing competitiveness. Ways of improving the competitiveness of products in the enterprise. Key words: competitiveness, products, systems approach, system of competitive products.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectсистема управління конкурентоспроможністю продукцiїuk
dc.titleСистема управління конкурентоспроможністю продукції підприємстваuk
dc.title.alternativeManagement system competitiveness enterpriseuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 13 Частина 2 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.