Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15825
Назва: Система управління конкурентоспроможністю продукції підприємства
Інші назви: Management system competitiveness enterprise
Автори: Михайленко, О. В.
Орлова, К. Г.
Ключові слова: конкурентоспроможність, продукція, системний підхід, система управління конкурентоспроможністю продукцiї
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Михайленко, О. В. Система управління конкурентоспроможністю продукції підприємства [Текст] / О. В. Михайленко, К. Г. Орлова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – Вип. 13. Ч. 2. – С. 114–117. – Бібліогр.: с. 116-117 (14 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми управління конкурентоспроможністю продукції, окреслено сутність цього поняття, наведено схему функціонування системи управління конкурентоспроможністю та описано її структурні елементи. Досліджено питання щодо визначення впливу управління якістю продукції та її конкурентоспроможністю на кінцеві результати діяльності підприємства. У статті також удосконалено теоретичні засади системи управління конкурентоспроможністю продукції, проаналізовано чинники і показники конкурентоспроможності продукції, методи оцінки конкурентоспроможності. Визначено шляхи удосконалення конкурентоспроможності продукції на підприємстві. Ключові слова: конкурентоспроможність, продукція, системний підхід, система управління конкурентоспроможністю продукцiї.
The problems of competitiveness management products, outlined the essence of this concept, the scheme management system describes its competitiveness and structural elements. The question to determine the impact of quality management and its competitiveness on the final results of the company. It also improved the theoretical principles of management competitive products analyzed factors and indicators of competitiveness of products, methods for assessing competitiveness. Ways of improving the competitiveness of products in the enterprise. Key words: competitiveness, products, systems approach, system of competitive products.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15825
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 13 Частина 2 - 2017



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.