Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15991
Название: Діагностичні завдання у процесі психолого-педагогічної практики студентів (на прикладі Кошицького університету імені Павла Йозефа Шафарика, Словацька Республіка)
Авторы: Оросова, Рената
Староста, Володимир Іванович
Ключевые слова: діагностичні завдання, педагогічне дослідження, метод спостереження, психолого-педагогічна практика
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Діагностичні завдання у процесі психолого-педагогічної практики студентів (на прикладі Кошицького університету імені Павла Йозефа Шафарика, Словацька Республіка) / Рената Оросова, Володимир Староста // Порівняльно-педагогічні студії: науково-педагогічний журнал; [ред. кол. : Оксана Заболотна (гол.ред.) та ін.]. – Умань, 2016. № 2 (28). – С. 16-23. ISSN 2306-5532.
Краткий осмотр (реферат): Проведено узагальнення основних діагностичних завдань та наведено методики їх виконання під час психолого-педагогічної практики студентів – майбутніх учителів на прикладі Кошицького університету імені Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка), а саме: дослідження підходів щодо мотивації та активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці; спостереження та аналіз нестандартних (складних) ситуацій з погляду учня; взаємодія (інтеракція) вчителя та учня в нестандартних ситуаціях; дослідження стилю викладацької діяльності учителя. Для виконання завдань студенти використовують педагогічне спостереження та інші методи досліджень у реальних умовах навчально-виховного процесу.
Описание: Фахове видання. Представлено у таких наукометричних базах даних: Index Copernicus (Польща), CiteFactor, DRJI (Directory of Reseach Journals Indexing)
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15991
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.