Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16014
Назва: Сфера підприємництва: теоретичні підходи та регіональний вимір
Автори: Газуда, Михайло Васильович
Шестак, М.С.
Ключові слова: сфера підприємництва, науково-теоретичні підходи, формування інноваційних підходів, моделі підприємництва, регіональний вимір, мале підприємництво, суб’єкти господарювання
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Серія/номер: Науковий вісник УжНУ. Серія: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено окремі науково-теоретичні підходи до трактування сутності поняття «підприємництво». Окреслено вагому роль формування підприємницького середовища і перспективного розвитку сфери підприємництва. Значну увагу приділено аналізу розвитку малого підприємництва на рівні регіону. Окреслено його переваги, що зумовлюються можливістю швидкої адаптації до зміни кон’юнктури ринку, забезпечення результативності здійснення диверсифікації виробництва на інноваційній основі з виокремленням видів товарів, робіт та надання послуг, що матимуть попит і будуть конкурентоздатними на споживчому ринку. Ключові слова: сфера підприємництва, науково-теоретичні підходи, формування інноваційних підходів, моделі підприємництва, регіональний вимір, мале підприємництво, суб’єкти господарювання.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16014
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017
Наукові публікації кафедри економіки підприємства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СФЕРА ПІДПРИЄМНИЦТВА.pdf740.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.