Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16023
Title: | Контроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспект |
Authors: | Староста, Володимир Іванович Товканець, Ганна |
Keywords: | контроль навчальних досягнень, мотивація навчання, методи та форми контролю, професійна підготовка майбутніх учителів. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Вид-во МДУ |
Citation: | Контроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспект. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред.кол. : Товканець Г.В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2017. – Випуск 1 (5). – С. 39-42 с. ISSN 2413-3329. ISSN 2520-6788 |
Abstract: | Стаття присвячена виявленню ставлення студентів до контролю навчальних досягнень у контексті мотивації учіння. Досліджено сутність понять «контроль навчальних досягнень», «мотивація учіння». Проаналізовано результати анкетування студентів – майбутніх учителів. Встановлено, що доцільно покращувати мотивацію навчання та об’єктивність оцінювання під час деяких методів та форм контролю (групова перевірка, спостереження, самооцінювання, взаємооцінювання). Показано позитивну кореляцію між об’єктивністю контролю та мотивацією учіння. |
Description: | Фахове видання. Представлено у таких наукометричних базах даних: Російський індекс наукового цитування (Росія); Research Bib (Японія), Index Copernicus (Польща), CiteFactor, Infobase Index (Індія), Genamics JournalSeek, Academic Keys (США), ACNP Catalogue (Італія) |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16023 |
ISSN: | 2413-3329 2520-6788 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2017_Starosta_Tovkanec_s.39-42.pdf | 4.95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.