Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16031
Название: До проблеми навчання іншомовній комунікації студентів немовних факультетів
Другие названия: To the issue of teaching the foreign language communication to students on non-language faculties
Авторы: Леган, Вікторія Петрівна
Ключевые слова: іншомовна комунікація, іноземна мова, професійне оточення, комунікативні навички, когнітивна та комунікативна проблема
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Леган, В. П. До проблеми навчання іншомовній комунікації студентів немовних факультетів [Текст] / В. П. Леган // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 109–112. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 111–112 (13 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;;
Краткий осмотр (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим що, іноземна мова дедалі активніше набуває статусу соціально-економічного і політичного механізму порозуміння між різними представниками світової спільноти у різноманітних сферах їх життєдіяльності. Глобалізація яка має тенденцію до посилення, висуває перед освітою складне завдання: підготувати молоде покоління до життя в умовах багатонаціонального і полікультурного простору, виробити уміння спілкуватися і співпрацювати з людьми різних національностей. Аналіз сучасних підходів до проблеми вивчення іноземних мов у ВНЗ, свідчить, що існує тенденція до розв’язання таких основних протиріч: необхідності засвоєння певної кількості стереотипних мовних структур та розвитку творчих здібностей; потребою постійно отримувати інформацію від викладача, бути під його контролем, неможливістю обмежити цей контроль через специфіку самого предмета та необхідністю відпрацьовування у студента навичок самостійної роботи.
Описание: Relevance of the material presented in this paper lays in the fact that foreign language acquires the status of socio-economic and political mechanism of mutual understanding between representatives of the international community in various areas of their life. The globalization that tends to increase, brings to the formation a challenge: to prepare young people to life in a multiethnic and multicultural space to develop the ability to communicate and cooperate with people of different nationalities. Analysis of current approaches in teaching foreign languages in the higher school indicates the tendency to address the following major conflicts: the necessity of mastering a certain amount of stereotyped language structures and the development of creative abilities to continually receive information from the teacher, to be under his/her control, the inability to limit the specificity of this control of the subject and the need for working out the student skills of independent work. Key words: foreign language communication, foreign language, vocational environment, communication skills, cognitive and communicative problem.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16031
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.