Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16034
Title: До проблеми методів вкладання іноземної мови
Other Titles: To the problem of foreign language teaching
Authors: Леган, Вікторія Петрівна
Keywords: прямі та непрямі методи, комунікативний, мовчазний, аудіо-лінгвальний, текстуально-перекладний метод
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Леган, В. П. До проблеми методів викладання іноземної мови / В. П. Леган // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 72–74. – Бібліогр.: с. 74 (12 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;;23
Abstract: Дана стаття покликана узагальнити використання певних методів викладання іноземної мови на практиці. Ключові слова: прямі та непрямі методи, комунікативний, мовчазний, аудіо-лінгвальний, текстуально-перекладний метод. The author of the article has considered the issue of using different methods in the process of teaching foreign languages. Key words: direct and indirect methods, communicative, silent, audio-lingual, textually-translational method.
Description: Дана стаття покликана узагальнити використання певних методів викладання іноземної мови на практиці. Ключові слова: прямі та непрямі методи, комунікативний, мовчазний, аудіо-лінгвальний, текстуально-перекладний метод. The author of the article has considered the issue of using different methods in the process of teaching foreign languages. Key words: direct and indirect methods, communicative, silent, audio-lingual, textually-translational method.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16034
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДО ПРОБЛЕМИ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf202.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.