Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛокота, Євген Юрійович-
dc.contributor.authorБульбук, О.І.-
dc.contributor.authorКошкін, О.Є.-
dc.contributor.authorКучірка, Я.М.-
dc.date.accessioned2017-10-23T08:02:37Z-
dc.date.available2017-10-23T08:02:37Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПринципи педагогічного оцінювання знань студентів згідно з положеннями Болонської декларації [Текст] / Є. Ю. Локота, О. І. Бульбук, О. Є. Кошкін, Я. М. Кучірка // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Медицина; збірник наукових праць / відп. ред. В.І.Русин. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 34. – С. 171–174. – Бібліогр.: с. 174 (7 назв). – Рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16180-
dc.description.abstractРЕЗЮМЕ: в статті обговорюються питання пов’язані з оцінюванням студентів стоматологічного факультету та спо- соби досягнення викладачами рівня справедливого оцінювання. Автори висвітлюють актуальність впровадження тестових завдань у систему ліцензійного підсумкового контролю студентів. Викладено принципи створення та аналізу тестових завдань на кафедрі ортопедичної стоматології. Ключові слова: студент, оцінювання, тестове завданняuk
dc.description.abstractAt this article the problems related with the evaluation of students of Dentistry faculty and methods of achievements by the teachers of the level of just evaluation were discussed. Authors showed the actuality of introduction of test tasks at the licensed final checking of students. The principles of creation and analysis of test tasks at the department of orthopaedic stomatology were expounded. Key words: student, evaluation, test taskuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectтестове завданняuk
dc.titleПринципи педагогічного оцінювання знань студентів згідно з положеннями Болонської деклараціїuk
dc.title.alternativePedagogical princeples of gradation knowledge of students based on Bolonsk’s declarationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 34 - 2008



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.