Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16180
Назва: | Принципи педагогічного оцінювання знань студентів згідно з положеннями Болонської декларації |
Інші назви: | Pedagogical princeples of gradation knowledge of students based on Bolonsk’s declaration |
Автори: | Локота, Євген Юрійович Бульбук, О.І. Кошкін, О.Є. Кучірка, Я.М. |
Ключові слова: | студент, оцінювання, тестове завдання |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Принципи педагогічного оцінювання знань студентів згідно з положеннями Болонської декларації [Текст] / Є. Ю. Локота, О. І. Бульбук, О. Є. Кошкін, Я. М. Кучірка // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Медицина; збірник наукових праць / відп. ред. В.І.Русин. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 34. – С. 171–174. – Бібліогр.: с. 174 (7 назв). – Рез. укр., англ. |
Короткий огляд (реферат): | РЕЗЮМЕ: в статті обговорюються питання пов’язані з оцінюванням студентів стоматологічного факультету та спо-
соби досягнення викладачами рівня справедливого оцінювання. Автори висвітлюють актуальність впровадження
тестових завдань у систему ліцензійного підсумкового контролю студентів. Викладено принципи створення та
аналізу тестових завдань на кафедрі ортопедичної стоматології.
Ключові слова: студент, оцінювання, тестове завдання At this article the problems related with the evaluation of students of Dentistry faculty and methods of achievements by the teachers of the level of just evaluation were discussed. Authors showed the actuality of introduction of test tasks at the licensed final checking of students. The principles of creation and analysis of test tasks at the department of orthopaedic stomatology were expounded. Key words: student, evaluation, test task |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16180 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 34 - 2008 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРИНЦИПИ ПЕДАГОГІЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЗГІДНО.pdf | 410.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.