Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16244
Название: До питання визначення категорії «діти групи ризику» в Угорщині
Авторы: Шпеник, Сільвія Золтанівна
Бартош, Олена Павлівна
Ключевые слова: діти групи «ризику», фактори, форми прояву Угорщина
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво Державного закладу „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”
Библиографическое описание: Бартош О.П. До питання визначення категорії «діти групи ризику» в Угорщині / О.П.Бартош, С.З.Шпеник // Вісник Луганського національного університету ім.Т.Шевченка. Серія: Педагогічні науки. – Луганськ: ЛНУ. – 2015. – № 2 (291) квітень. − Частина І. – С.84-92
Серия/номер: № 2 (291) КВІТЕНЬ;
Краткий осмотр (реферат): Угорські вчені до групи «ризику» відносять дітей, у яких фізичне або соціальне оточення не відповідає культурним цінностям, може мати руйнівний вплив на розвиток їх культурних цінностей, навіть перешкоджати розвитку їх особистості. Ступінь ризику залежить від багатьох факторів: 1) джерело небезпеки; 2) характер небезпеки; 3) особистість дитини, її уразливість; 4) кумулятивні впливи, коли вплив різних видів небезпеки накладається і примножується. Загалом, угорські науковці виокремлюють наступні групи факторів ризику: – фінансові: життєво необхідні потреби дитини є невирішеними; – моральні: дитину оточує антисоціальне та девіантне середовище; – зі здоров’ям: дитину оточує середовище, що має шкідливий вплив на її здоров’я; – виховні: дитина не отримує достатнього виховання.
In recent decades the scientific literature commonly uses the term «children at risk». Children «at risk» is a category of children who because of negative external influences from family and society and its criminal elements, which have become the cause for the disadaptation of the under-aged. The category children «at risk» has become the subject of study of various branches of scientific knowledge, resulting in a multidisciplinary study of its nature, causing the complexity and diversity of this phenomenon. The Hungarian scientists include to the group «at risk» children whose physical or social environment does not meet the cultural values, can have a devastating impact on the development of their cultural values, even prevent the development of their personality. The level of risk depends on many factors: 1) the source of danger (family, institution, etc.); 2) the nature of danger – physical, social, emotional, etc.; 3) the child's personality, vulnerability; 4) the cumulative effect, when the impact of different hazards is imposed and multiplied. Overall, the Hungarian scientists distinguish the following groups of risk factors: – financial: vital needs of a child are not met; – moral: a child find him/herself in an antisocial and deviant surrounding environment; – health: a child is placed in surrounding environment, which has harmful effects on his/her health; – educational: a child does not get enough education and up-bringing.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16244
ISSN: 2227-2844
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.