Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16279
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМелега, Ксенія Петрівна-
dc.contributor.authorДуло, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-10-24T19:51:40Z-
dc.date.available2017-10-24T19:51:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМелега К.П. Валеологічна компетентність студентів вишу як фактор формування здоров’язбережувальної поведінки у процесі навчання / К.П. Мелега, О.А. Дуло. - Педагогіка здоров’я: збірник наукових праць VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Чернігів, 7–8 квітня 2017 р.): [в 2 т.] / ред. колегія: С. М. Шкарлет [та ін.]. – Чернігів, 2017. – Т. 1. – С. 393-398.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16279-
dc.description.abstractЗа даними проведеного анкетного опитування встановлено, що більшість студентів напряму підготовки “Здоров’я людини” визнають себе здоровими і демонструють формування навичок здорового способу життя упродовж навчання у виші в процесі набуття валеологічних знань. Підготовка фахівців даного освітнього напряму дозволяє у найбільшій мірі реалізувати освітню та діяльнісну складову валеологічної компетентності, закріпити досвід здоров’язбережувальної діяльності. Для більшості студентів характерна висока фізична активність, яка реалізується як в аудиторний, так і у позааудиторний час, проведення активного дозвілля на природі, дотримання засад здорового харчування, сну, відмова від шкідливих звичок. Встановлено, що недостатній сон, підвищена втомлюваність на тлі інтенсивних занять фізичною активністю характерна для студентів молодших курсів, особливо для юнаків. Долучення до шкідливих звичок, перехід до пасивних форм дозвілля, збільшення часу, проведеного за комп'ютером, частіше виявляються серед студентів старших курсів, особливо серед дівчат, що свідчить про необхідність підвищення ефективності інформаційно-мотиваційного компоненту валеологічного навчання, запровадження нових форм освітньої діяльності щодо формування здорового способу життя студентів та розробки додаткових оздоровчо-рекреаційних заходів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectздоров'яuk
dc.subjectвалеологічна компетентністьuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.titleВалеологічна компетентність студентів вишу як фактор формування здоров’язбережувальної поведінки у процесі навчанняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри клінічних дисциплін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Педагогіка-здоровя_2017_Том-1_Мелега.pdf249.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.