Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16279
Назва: Валеологічна компетентність студентів вишу як фактор формування здоров’язбережувальної поведінки у процесі навчання
Автори: Мелега, Ксенія Петрівна
Дуло, Олена Анатоліївна
Ключові слова: студенти, здоров'я, валеологічна компетентність, здоровий спосіб життя
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Мелега К.П. Валеологічна компетентність студентів вишу як фактор формування здоров’язбережувальної поведінки у процесі навчання / К.П. Мелега, О.А. Дуло. - Педагогіка здоров’я: збірник наукових праць VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Чернігів, 7–8 квітня 2017 р.): [в 2 т.] / ред. колегія: С. М. Шкарлет [та ін.]. – Чернігів, 2017. – Т. 1. – С. 393-398.
Короткий огляд (реферат): За даними проведеного анкетного опитування встановлено, що більшість студентів напряму підготовки “Здоров’я людини” визнають себе здоровими і демонструють формування навичок здорового способу життя упродовж навчання у виші в процесі набуття валеологічних знань. Підготовка фахівців даного освітнього напряму дозволяє у найбільшій мірі реалізувати освітню та діяльнісну складову валеологічної компетентності, закріпити досвід здоров’язбережувальної діяльності. Для більшості студентів характерна висока фізична активність, яка реалізується як в аудиторний, так і у позааудиторний час, проведення активного дозвілля на природі, дотримання засад здорового харчування, сну, відмова від шкідливих звичок. Встановлено, що недостатній сон, підвищена втомлюваність на тлі інтенсивних занять фізичною активністю характерна для студентів молодших курсів, особливо для юнаків. Долучення до шкідливих звичок, перехід до пасивних форм дозвілля, збільшення часу, проведеного за комп'ютером, частіше виявляються серед студентів старших курсів, особливо серед дівчат, що свідчить про необхідність підвищення ефективності інформаційно-мотиваційного компоненту валеологічного навчання, запровадження нових форм освітньої діяльності щодо формування здорового способу життя студентів та розробки додаткових оздоровчо-рекреаційних заходів.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16279
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри клінічних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогіка-здоровя_2017_Том-1_Мелега.pdf249.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.