Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16433
Назва: Щодо вдосконалення системи органів управління у царині реклами
Інші назви: Improvement of administration system in the advertising
Автори: Зима, О.Т.
Ключові слова: державне управління, реклама, рекламна діяльність, органи виконавчої влади, управлінські повноваження
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Щодо вдосконалення системи органів управління у царині реклами [Текст] / О. Т. Зима // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право / голов. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2013. – Т. 2. Вип. 22. Ч.1. – С. 149–152. – Бібліогр.: с.151 (8 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу внутрішньої будови системи державних органів, що здійснюють управління у царині реклами. Встановлено перелік суб’єктів, що входять до неї. Також виявлено основні недоліки цієї системи і напра- цьовано рекомендації щодо її удосконалення. Ключові слова: державне управління; реклама; рекламна діяльність; органи виконавчої влади, управлінські повноваження.
Article is devoted to the analysis of the internal structure in the system of state administration, that carrying out control in the advertising. A list of subjects that it includes was set. Also identified the main shortcomings of the system and developed recommendations for its improvement. Key words: state government, advertising, advertising activity, executive government, management authority.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16433
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 22, Частина 1 Том 2 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ.pdf277.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.