Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1649
Title: Особливості функціонування та трансформації підприємств видавничо-поліграфічної галузі в умовах інституційних перетворень
Other Titles: The features of functioning and transformation of enterprises in publishing and printing industry in terms of institutional reforms
Authors: Базилюк, В.Б.
Keywords: інституції, інститут, інституційне середовище, інституційні зміни, видавничо-поліграфічна галузь, власність, інфраструктура, розвиток
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Базилюк, В. Б. Особливості функціонування та трансформації підприємств видавничо-поліграфічної галузі в умовах інституційних перетворень [Текст] / В. Б. Базилюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 3 (44). – С. 65–68. – Бібліогр.: с. 68 (6 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: Проведений аналіз теоретико-методологічних та прикладних проблем інституційного забезпечення роз- витку видавничо-поліграфічних суб’єктів господарювання. Досліджено структурні зрушення, які відбу- ваються у сфері власності, чисельності підприємницьких структур, інфраструктурного середовища, цін та ціноутворення. Розглянуто ключові інститути ринкового типу, що мають визначальний вплив на функціонування видавничо-поліграфічної галузі. Визначено напрями трансформації підприємств галузі та притаманні їм інституційні ознаки. Ключові слова: інституції, інститут, інституційне середовище, інституційні зміни, видавничо-полігра- фічна галузь, власність, інфраструктура, розвиток.
Description: The article provides the analysis of theoretical, methodological and applied problems of institutional provision of development in publishing and printing business entities. The structural changes occurring in the sphere of ownership, the quantity of business structures, infrastructure framework, prices and pricing have been investigated. The key institutes of market type having decisive influence on the functioning of publishing and printing industry are considered. Directions of transformation of enterprises in the industry and inherent to them institutional features have been determined. Keywords: institutions, institute, institutional framework, institutional changes, publishing and printing industry, ownership, infrastructure, development.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1649
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (44) - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.