Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16515
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтегура, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorДуло, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-10-29T13:16:21Z-
dc.date.available2017-10-29T13:16:21Z-
dc.date.issued2017-09-
dc.identifier.citationСтегура О.В. Айкідо як метод самоконтролю та зниження рівня тривожності школярів / О.В. Стегура, О.А. Дуло // SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. – Natural and Technical sciences. - V (15). – 2017. – Issue 140. – Р. 43 –45.uk
dc.identifier.issnp-ISSN 2308-5258-
dc.identifier.issnp-ISSN 2308-1996-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16515-
dc.descriptionЗапропонована програма занять айкідо з метою корекції рівня тривожності підлітків включала 6 факторів впливу, а саме: етикет пiд час занять, авторитет сенсея, вiдповiдальнiсть за здоров’я і безпеку партнерiв, повага до семпаїв та їх знань, постійне удосконалення своїх навичок, показові виступи та атестації на пояси. В результаті занять айкідо в учнів ЕГ спостерігалось достовірне зниження показника загального рівня тривожності в школі в 2,51 рази, показник фактору страху не відповідати очікуванням оточуючих знизився у 2,44 рази, показник фактору переживання соціального стресу знизився у 1,99 рази (за тестом Філіпса) та відбулася достовірна позитивна динаміка Ктр з 0,3210,08 до 0,2140,07 (р  0,05), тоді як рівень тривожності за Ктр опитувальника Дж. Тейлора в учнів КГ залишився без істотних змін. Вказані позитивні зміни обґрунтовують доцільність призначення занять айкідо у школярів, які мають підвищений рівень тривожності, що буде сприяти усуненню емоційного дискомфорту підлітків та нормалізації психічного стану дітей.uk
dc.description.abstractВ науковій статті показана доцільність вивчення та використання технік айкідо як методу корекції тривожності у підлітків 12-14 років. Доведена висока ефективність впливу занять айкідо на емоційний стан підлітків на підставі нормалізації коефіцієнта тривожності учнів експериментальної групи, а також достовірного зниження рівня шкільної тривожності за вісьмома факторами опитувальника Філіпса, що є позитивним наслідком для дітей в період переходу від молодшого шкільного віку до підліткового.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherSCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. – Natural and Technical sciences.uk
dc.subjectайкідоuk
dc.subjectтривожністьuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.titleАйкідо як метод самоконтролю та зниження рівня тривожності школярівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри клінічних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stegura_O_article.doc146 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.