Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16515
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стегура, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Дуло, Олена Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-29T13:16:21Z | - |
dc.date.available | 2017-10-29T13:16:21Z | - |
dc.date.issued | 2017-09 | - |
dc.identifier.citation | Стегура О.В. Айкідо як метод самоконтролю та зниження рівня тривожності школярів / О.В. Стегура, О.А. Дуло // SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. – Natural and Technical sciences. - V (15). – 2017. – Issue 140. – Р. 43 –45. | uk |
dc.identifier.issn | p-ISSN 2308-5258 | - |
dc.identifier.issn | p-ISSN 2308-1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16515 | - |
dc.description | Запропонована програма занять айкідо з метою корекції рівня тривожності підлітків включала 6 факторів впливу, а саме: етикет пiд час занять, авторитет сенсея, вiдповiдальнiсть за здоров’я і безпеку партнерiв, повага до семпаїв та їх знань, постійне удосконалення своїх навичок, показові виступи та атестації на пояси. В результаті занять айкідо в учнів ЕГ спостерігалось достовірне зниження показника загального рівня тривожності в школі в 2,51 рази, показник фактору страху не відповідати очікуванням оточуючих знизився у 2,44 рази, показник фактору переживання соціального стресу знизився у 1,99 рази (за тестом Філіпса) та відбулася достовірна позитивна динаміка Ктр з 0,3210,08 до 0,2140,07 (р 0,05), тоді як рівень тривожності за Ктр опитувальника Дж. Тейлора в учнів КГ залишився без істотних змін. Вказані позитивні зміни обґрунтовують доцільність призначення занять айкідо у школярів, які мають підвищений рівень тривожності, що буде сприяти усуненню емоційного дискомфорту підлітків та нормалізації психічного стану дітей. | uk |
dc.description.abstract | В науковій статті показана доцільність вивчення та використання технік айкідо як методу корекції тривожності у підлітків 12-14 років. Доведена висока ефективність впливу занять айкідо на емоційний стан підлітків на підставі нормалізації коефіцієнта тривожності учнів експериментальної групи, а також достовірного зниження рівня шкільної тривожності за вісьмома факторами опитувальника Філіпса, що є позитивним наслідком для дітей в період переходу від молодшого шкільного віку до підліткового. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. – Natural and Technical sciences. | uk |
dc.subject | айкідо | uk |
dc.subject | тривожність | uk |
dc.subject | підлітковий вік | uk |
dc.title | Айкідо як метод самоконтролю та зниження рівня тривожності школярів | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри клінічних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stegura_O_article.doc | 146 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.