Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16515
Назва: | Айкідо як метод самоконтролю та зниження рівня тривожності школярів |
Автори: | Стегура, Ольга Володимирівна Дуло, Олена Анатоліївна |
Ключові слова: | айкідо, тривожність, підлітковий вік |
Дата публікації: | вер-2017 |
Видавництво: | SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. – Natural and Technical sciences. |
Бібліографічний опис: | Стегура О.В. Айкідо як метод самоконтролю та зниження рівня тривожності школярів / О.В. Стегура, О.А. Дуло // SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. – Natural and Technical sciences. - V (15). – 2017. – Issue 140. – Р. 43 –45. |
Короткий огляд (реферат): | В науковій статті показана доцільність вивчення та використання технік айкідо як методу корекції тривожності у підлітків 12-14 років. Доведена висока ефективність впливу занять айкідо на емоційний стан підлітків на підставі нормалізації коефіцієнта тривожності учнів експериментальної групи, а також достовірного зниження рівня шкільної тривожності за вісьмома факторами опитувальника Філіпса, що є позитивним наслідком для дітей в період переходу від молодшого шкільного віку до підліткового. |
Опис: | Запропонована програма занять айкідо з метою корекції рівня тривожності підлітків включала 6 факторів впливу, а саме: етикет пiд час занять, авторитет сенсея, вiдповiдальнiсть за здоров’я і безпеку партнерiв, повага до семпаїв та їх знань, постійне удосконалення своїх навичок, показові виступи та атестації на пояси. В результаті занять айкідо в учнів ЕГ спостерігалось достовірне зниження показника загального рівня тривожності в школі в 2,51 рази, показник фактору страху не відповідати очікуванням оточуючих знизився у 2,44 рази, показник фактору переживання соціального стресу знизився у 1,99 рази (за тестом Філіпса) та відбулася достовірна позитивна динаміка Ктр з 0,3210,08 до 0,2140,07 (р 0,05), тоді як рівень тривожності за Ктр опитувальника Дж. Тейлора в учнів КГ залишився без істотних змін. Вказані позитивні зміни обґрунтовують доцільність призначення занять айкідо у школярів, які мають підвищений рівень тривожності, що буде сприяти усуненню емоційного дискомфорту підлітків та нормалізації психічного стану дітей. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16515 |
ISSN: | p-ISSN 2308-5258 p-ISSN 2308-1996 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри клінічних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stegura_O_article.doc | 146 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.