Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16737
Название: ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ УКРАЇНИ НА ЄВРОПЕЙСЬКОМУ РИНКУ
Другие названия: BUILDING OF INTERNATIONAL BRAND OF UKRAINIAN TOURISM IN THE EUROPEAN MARKET
Авторы: Журило, В.В.
Пригара, О.Ю.
Ключевые слова: міжнародний туристичний бренд країни, туристичний ринок, формування бренду, фактори сприйняття, колесо бренду
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Журило, В. В. Формування міжнародного туристичного бренду України на Європейському ринку [Текст] / В. В. Журило, О. Ю. Пригара // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 14№Ч.1. – С. 104–111. – Бібліогр.: с.110 (7 назв). – Рез. рос., англ.
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновано механізм формування міжнародного туристичного бренду країни і розглянуто можливості його реалізації на прикладі формування бренду України на європейському ринку. Наведено особливості сучасного етапу розвитку європейського ринку туристичних послуг. Досліджено особливості сприйняття міжнародного туристичного бренду України на прикладі ринку Великобританії. Визначено та оцінено зовнішні чинники, що впливають на сприйняття міжнародного туристичного бренду країни потенційних туристів, досліджено особливості їх ринкової поведінки під час вибору туристичної подорожі. Розроблено формат ідентичності міжнародного туристичного бренду України на основі побудови моделі «колесо бренду». Ключові слова: міжнародний туристичний бренд країни, туристичний ринок, формування бренду, фактори сприйняття, колесо бренду.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16737
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 14 Частина 1 - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ УКРАЇНИ.pdf492.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.