Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16747
Title: ВІДМІННІ РИСИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Other Titles: DISTINCTIVE FEATURES OF MANAGEMENT MARKETING ACTIVITIES OF BUILDING ENTERPRISE
Authors: Ключник, А.В.
Keywords: будівництво, будівельне підприємство, функції управління, комплекс маркетингу, управління маркетинговою діяльністю
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Ключник, А. В. Відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств [Текст] / А. В. Ключник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 14№Ч.1. – С. 137–141. – Бібліогр.: с.141 (15 назв). – Рез. рос., англ.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У роботі розглянуто відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Наведено визначення будівництва та будівельного підприємства. Розкрито класифікацію будівельних підприємств в Україні. Досліджено адміністративні функції управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито базовий комплекс маркетингу будівельного підприємства з урахуванням специфіки будівельної продукції. Виявлено характерні особливості формування та впровадження маркетингових програм на будівельному підприємстві. Ключові слова: будівництво, будівельне підприємство, функції управління, комплекс маркетингу, управління маркетинговою діяльністю.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16747
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 14 Частина 1 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.