Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16853
Назва: Застосування інноваційних форм маркетингового менеджменту в діяльності садівничих підприємств України за умов євроінтеграції
Інші назви: Application of innovative forms of marketing management in the activity of horticultural enterprises of Ukraine in the conditions of eu integration
Автори: Соковніна, Д.М.
Ключові слова: інновація, маркетинг, менеджмент, розвиток, економічна ефективність, садівниче підприємство
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Соковніна, Д. М. Застосування інноваційних форм маркетингового менеджменту в діяльності садівничих підприємств України за умов євроінтеграції [Текст] / Д. М. Соковніна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 14№Ч.2. – С. 128–132. – Бібліогр.: с.132 (11 назв). – Рез. рос., англ.
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто інноваційні форми маркетингового менеджменту в діяльності садівничих підприємств України за умов євроінтеграції та ключові принципи їх застосування. Виокремлено додаткові галузі, взаємодія з якими сприятиме розвитку садівництва. Досліджено маркетинговий підхід до управління процесом відтворення багаторічних насаджень, що ґрунтується на обліку життєвого циклу насаджень. Запропоновано інноваційну методику розрахунку визначення розмірів садівництва, його рентабельності і перспектив розвитку. Встановлено, що застосування інноваційних форм маркетингового менеджменту в діяльності садівничих підприємств України за умов євроінтеграції полягає у ритмічному, науково обґрунтованому відтворенні багаторічних насаджень на умовах дотаційних надходжень від держави та пільгового кредитування підприємницьких структур. Ключові слова: інновація, маркетинг, менеджмент, розвиток, економічна ефективність, садівниче підприємство.
The article considers innovative forms of marketing management in the activities of horticultural enterprises in Ukraine in the context of EU integration and the basic principles of their application. Were allocated additional industries, interaction with which will be contributed development of horticulture. The marketing approach was investigated to the management of the reproduction process of perennial plants, which is based on taking into account the life cycle of the perennial plants. An innovative methodology was proposed that allows to calculate and determine the size of horticulture of its profitability and development prospects.It has been established that the use of innovative forms marketing management in the activities of horticultural enterprises in Ukraine in conditions of EU integration, is based of rhythmic, scientifically and reasonably reproduction perennial plantings, under the terms of subsidy revenue from the state and privileged lending of the entrepreneurial structures. Key words: innovation, marketing, management, development, economic efficiency, horticultural enterprise.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16853
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 14 Частина 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ.pdf310.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.