Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16871
Название: Розвиток інструментів маркетингу на ринку продукції скотарства в регіоні
Другие названия: Development of marketing tools on the market of production of the scottal region
Авторы: Якубовська, Н.В.
Лук'яник, М.М.
Ключевые слова: маркетинг, агромаркетинг, продукція скотарства, маркетинговий ланцюг у скотарстві, розвиток маркетингу
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Якубовська, Н. В. Розвиток інструментів маркетингу на ринку продукції скотарство в регіоні [Текст] / Н. В. Якубовська, М. М. Лук’яник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 14№Ч.2. – С. 190–194. – Бібліогр.: с.194 (10 назв). – Рез. рос., англ.
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): Актуалізовано роль маркетингу для сучасного скотарства. Обґрунтовано доцільність здійснення маркетингової диференціації категорії «продукт» у скотарстві. Структуровано вертикаль створення продукту та визначено зміст функціонально відмінних ланок маркетингового ланцюга в скотарстві. Розкрито особливості розвитку маркетингу в скотарстві та окреслено перспективи його застосування сільськогосподарськими підприємствами Рівненської області. Ключові слова: маркетинг, агромаркетинг, продукція скотарства, маркетинговий ланцюг у скотарстві, розвиток маркетингу.
The role of marketing for modern cattle breeding has been updated. The expediency of realization of marketing differentiation of category "product" in animal husbandry is substantiated. The product creation vertical is structured and the content of functionally distinct links of the marketing chain in animal husbandry is determined. The peculiarities of development of marketing in cattle breeding are outlined and prospects of its application by agricultural enterprises of Rivne region are outlined. Key words: marketing, agromarketing, livestock production, marketing chain in animal husbandry, marketing development.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16871
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 14 Частина 2 - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЗВИТОК ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ.pdf425.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.