Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16871
Title: Розвиток інструментів маркетингу на ринку продукції скотарства в регіоні
Other Titles: Development of marketing tools on the market of production of the scottal region
Authors: Якубовська, Н.В.
Лук'яник, М.М.
Keywords: маркетинг, агромаркетинг, продукція скотарства, маркетинговий ланцюг у скотарстві, розвиток маркетингу
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Якубовська, Н. В. Розвиток інструментів маркетингу на ринку продукції скотарство в регіоні [Текст] / Н. В. Якубовська, М. М. Лук’яник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 14№Ч.2. – С. 190–194. – Бібліогр.: с.194 (10 назв). – Рез. рос., англ.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: Актуалізовано роль маркетингу для сучасного скотарства. Обґрунтовано доцільність здійснення маркетингової диференціації категорії «продукт» у скотарстві. Структуровано вертикаль створення продукту та визначено зміст функціонально відмінних ланок маркетингового ланцюга в скотарстві. Розкрито особливості розвитку маркетингу в скотарстві та окреслено перспективи його застосування сільськогосподарськими підприємствами Рівненської області. Ключові слова: маркетинг, агромаркетинг, продукція скотарства, маркетинговий ланцюг у скотарстві, розвиток маркетингу.
The role of marketing for modern cattle breeding has been updated. The expediency of realization of marketing differentiation of category "product" in animal husbandry is substantiated. The product creation vertical is structured and the content of functionally distinct links of the marketing chain in animal husbandry is determined. The peculiarities of development of marketing in cattle breeding are outlined and prospects of its application by agricultural enterprises of Rivne region are outlined. Key words: marketing, agromarketing, livestock production, marketing chain in animal husbandry, marketing development.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16871
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 14 Частина 2 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЗВИТОК ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ.pdf425.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.