Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/168
Title: Огляд методів оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників та вищих навчальних закладів
Other Titles: Performance evaluation of teaching staff and universities overview.
Authors: Білощицький, Андрій Олександрович
Кучанський, Олександр Юрійович
Андрашко, Юрій Васильович
Білощицька, Світлана
Лященко, Тамара
Keywords: оцінювання, науково-педагогічний працівник, рейтинг ВНЗ
Issue Date: 2017
Publisher: Eastern-European Journal of Enterprise Technologies
Citation: Андрашко Ю.В. Огляд методів оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників та вищих навчальних закладів [Текст] / Ю. В. Андрашко, А. О. Білощицький, О. Ю. Кучанський, С.В. Білощицька, Т.О. Лященко // Управління розвитком складних систем. – 2017. – № 29. – C. 151 – 159.
Series/Report no.: 29;
Abstract: Оцінювання результатів діяльності науково-педагогічних працівників та вищих навчальних закладів є важливими складовими управління освітніми процесами. В дослідженні розглянуто методи оцінювання науково-педагогічних працівників, які впроваджені в деяких вищих навчальних закладах України. Наведено основні недоліки цих методів та пропозиції щодо їх усунення. Сформульовано основні вимоги щодо розробки нової методики оцінювання. Крім того, в статті розглянуті міжнародні та національні методики оцінювання діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз параметрів, що використовуються при побудові національних та міжнародних рейтингів вищих навчальних закладів. Встановлено, що для різних видів вищих навчальних закладів краще застосовувати різні методи оцінювання.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/168
ISSN: 2219-5300
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри cистемного аналізу та теорії оптимізації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22(1).pdf356.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.