Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1691
Назва: Теоретичне обґрунтування основних відмінностей страхової послуги від страхового продукту
Інші назви: Theoretical justification of the main differences between insurance services and insurance product
Автори: Пшеничнюк, Т.В.
Ключові слова: страхова послуга, страховий продукт, класичні страхові продукти, індексні страхові продукти, страхові компанії, ринок агрострахування
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Пшеничнюк, Т. В. Теоретичне обґрунтування основних відмінностей страхової послуги від страхового продукту [Текст] / Т. В. Пшеничнюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 3 (44). – С. 143–145. – Бібліогр.: с. 145 (15 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): В даний час на ринку агрострахування відбувається переосмислення розуміння сутності страхування та вдосконалення понятійного апарату, зокрема, разом із поняттям «страхова послуга» використовується ототожнене поняття «страховий продукт». На нашу думку, дані поняття є взаємопов’язаними, адже страхувальник не отримає страхової послуги без наявності страхового продукту, але, їх не варто ото- тожнювати, адже вони є різними за значенням. Страхові компанії України, пропонують аграрним під- приємствам цілу низку страхових продуктів, які можна використовувати для управління ризиками. Про- те пропонується розробити універсальні дизайни страхових продуктів, що відповідатимуть потребам сільськогосподарських товаровиробників, а їх реалізація сприятиме підвищенню рівня захисту у сфері виробництва продукції рослинництва. Ключові слова: страхова послуга, страховий продукт, класичні страхові продукти, індексні страхові продукти, страхові компанії, ринок агрострахування.
Опис: Redefining the essence of insurance and improvement of the conceptual apparatus occurs recently at agricultural insurance market, particularly the concept "insurance service" is used together with the identified notion "insurance product". In our opinion, these concepts are interrelated since the insurer does not receive insurance services without the insurance product; however, they should not be confused, because they differ in meaning. Insurance companies in Ukraine offer a range of insurance products to agribusinesses that can be used for risk management. However, it is proposed to develop universal designs of insurance products that meet the needs of agricultural producers and their implementation will increase the level of protection in the field of crop production. Keywords: insurance service, insurance product, classic insurance products, index insurance products, insurance companies, market of agrarian insurance.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1691
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (44) - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.