Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1812
Назва: Соціальна відповідальність підприємництва в умовах сучасного суспільства
Інші назви: Social responsibility of business undertaking in conditions of modern society
Автори: Варга, Наталія Іллівна
Ключові слова: соціальний капітал, соціальні мережі, соціальна взаємопідтримка
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Варга, Н. І. Соціальна відповідальність підприємництва в умовах сучасного суспільства [Текст] / Н. І. Варга // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 22–25. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 24–25 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В даній статті приведений огляд існуючих теоретич- них підходів до формування суті і змісту соціальної відпові- дальності підприємництва, як соціально-економічної катего- рії, а також представлена класифікація за основними ознака- ми та принципами соціальних функцій підприємництва. Ключові слова: соціальний капітал, соціальні мережі, со- ціальна взаємопідтримка.
Опис: This article includes the review of existing theoretical approaches to the formation and nature and content of the social responsibility of business, as a socio-economic category, as well as a classification of the main features and principles of the social functions of business. Keywords: social capital, social networks, mutual.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1812
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.