Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18199
Назва: Базові дисципліни у підготовці соціальних працівників до роботи з «дітьми групи ризику» у Великій Британії
Автори: Бартош, Олена Павлівна
Ключові слова: підготовка соціального працівника, базові дисципліни, знання та уміння, діти «групи ризику», Велика Британія
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: УжНУ
Бібліографічний опис: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». − 2017. − Вип. 1 (40). – С.14-18 (Index Copernicus, ICV 2016: 49.47)
Короткий огляд (реферат): В статті розкрито зміст навчальних дисциплін, які є базовими для підготовки соціальних працівників з дітьми «групи ризику» у Великій Британії. Британські вчені вказують на важливість та необхідність вивчення наступних дисциплін: «Спілкування з дітьми та молоддю», «Розвиток дитини (психологічний, розумовий та фізичний)», «Суспільство, сім’я та соціальна політика», «Оцінка поведінки батьків», «Підтримка сімей: спільна та допоміжна опіка, розміщення на проживання», «Планування та процес опіки», «Робота з дітьми з особливими потребами та їх сім’ями», «Правові аспекти соціальної роботи з неповнолітніми правопорушниками», «Дитяча кривда», «Соціальна робота з дітьми та сім’ями». До кожної дисципліни наведено приклади, за яким студенти можуть на практиці продемонструвати знання та уміння отримані після вивчення вищевказаних дисциплін.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18199
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бартош.doc111.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.