Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1825
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дацків, Ірина Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-20T06:40:59Z | - |
dc.date.available | 2015-04-20T06:40:59Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Дацків, І. Є. Августин Волошин як директор Ужгородської греко-католицької семінарії [Текст] / І. Є. Дацків // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 41–43. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 43 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1825 | - |
dc.description | In the article we have investigated the role of the prominent educator and the activist Augustine Voloshyn as the director of the Greek- Catholic teacher training seminary in Uzhgorod. He worked out his program of the national education: publication of textbooks in native language, taking European experience in the studying process, improving studying curricula, material and technical basis and choosing the qualified teaching stuff from the local highly-educated people for the qualitative education of Transcarpathian teachers determining the relevance of this research to the studying in the modern world. Key words: Augustine Voloshyn, teacher training seminary, pedagogical academy, the qualified teacher, teacher training, Pidkarpatska Rus, language problem. | uk |
dc.description.abstract | У статті досліджується діяльність видатного педаго- га та громадського діяча на посаді директора Ужгородської греко-католицької семінарії Августина Волошина. Він розро- бив свою програму національної освіти: видання підручників на рідній мові, врахування європейського досвіду у процесі на- вчання, вдосконалення навчальних планів, матеріально-тех- нічної бази та підбір кваліфікованого викладацького колек- тиву із місцевої інтелігенції для якісної підготовки учителів Закарпаття, що визначає актуальність даного дослідження для навчання в сучасних умовах. Ключові слова: Августин Волошин, учительська семіна- рія, педагогічна академія, підготовка учителів, Підкарпат- ська Русь, мовне питання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | Августин Волошин | uk |
dc.subject | учительська семінарія | uk |
dc.subject | педагогічна академія | uk |
dc.subject | підготовка учителів | uk |
dc.subject | Підкарпатська Русь | uk |
dc.subject | мовне питання | uk |
dc.title | Августин Волошин як директор Ужгородської греко-католицької семінарії | uk |
dc.title.alternative | Augustine Voloshyn as the director of the greek-catholic teacher training seminary | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
АВГУСТИН ВОЛОШИН ЯК ДИРЕКТОР УЖГОРОДСЬКОЇ ГРЕКО-КАТОЛИЦЬКОЇ СЕМІНАРІЇ.pdf | 179.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.