Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1825
Title: Августин Волошин як директор Ужгородської греко-католицької семінарії
Other Titles: Augustine Voloshyn as the director of the greek-catholic teacher training seminary
Authors: Дацків, Ірина Євгенівна
Keywords: Августин Волошин, учительська семінарія, педагогічна академія, підготовка учителів, Підкарпатська Русь, мовне питання
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Дацків, І. Є. Августин Волошин як директор Ужгородської греко-католицької семінарії [Текст] / І. Є. Дацків // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 41–43. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 43 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті досліджується діяльність видатного педаго- га та громадського діяча на посаді директора Ужгородської греко-католицької семінарії Августина Волошина. Він розро- бив свою програму національної освіти: видання підручників на рідній мові, врахування європейського досвіду у процесі на- вчання, вдосконалення навчальних планів, матеріально-тех- нічної бази та підбір кваліфікованого викладацького колек- тиву із місцевої інтелігенції для якісної підготовки учителів Закарпаття, що визначає актуальність даного дослідження для навчання в сучасних умовах. Ключові слова: Августин Волошин, учительська семіна- рія, педагогічна академія, підготовка учителів, Підкарпат- ська Русь, мовне питання.
Description: In the article we have investigated the role of the prominent educator and the activist Augustine Voloshyn as the director of the Greek- Catholic teacher training seminary in Uzhgorod. He worked out his program of the national education: publication of textbooks in native language, taking European experience in the studying process, improving studying curricula, material and technical basis and choosing the qualified teaching stuff from the local highly-educated people for the qualitative education of Transcarpathian teachers determining the relevance of this research to the studying in the modern world. Key words: Augustine Voloshyn, teacher training seminary, pedagogical academy, the qualified teacher, teacher training, Pidkarpatska Rus, language problem.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1825
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.