Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГіптерс, Зінаїда Василівна-
dc.date.accessioned2018-03-01T12:00:20Z-
dc.date.available2018-03-01T12:00:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЕкономічна освіта дітей та молоді як чинник соціального захисту: історико-педагогічний аспект [Текст] / З. В. Гіптерс // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 59-62. – Бібліогр.: с.62 (11 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18273-
dc.description.abstractУ статті розглядається внесок української інтелігенції в теорію і практику економічної освіти дітей та молоді у першій половині ХХ століття. Аналіз практичної діяльності та теоретичних праць кооператорів і педагогів свідчить, що як західноєвропейські вчені,так і вітчизняні педагоги сприяли застосуванню методів психологічних досліджень у професійній орієнтації, розвиткові економічної освіти, набуття нових професій як чинника соціального захисту в нових соціально-економічних умовах. Ключові слова: економічна освіта, професійна орієнтація, професійна консультація, соціальний захист.uk
dc.description.abstractThe article deals with the contribution of Ukrainian intellectuals to the theory and practice of economic education of children and youth in the first half of the twentieth century. The analysis of practical activities and theoretical works of co-operators and teachers shows that both Western European scientists and domestic teachers contributed to the application of psychological research methods in professional orientation, the development of economic education, the acquisition of new professions as a factor in social protection in the new socio-economic conditions. They paid special attention to the formation of a new pedagogical experience on the basis of experimentation, generalization, theoretical reflection and implementation in practice. Key words: economic education, professional orientation, professional consultation, social protection.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectекономічна освітаuk
dc.subjectпрофесійна орієнтаціяuk
dc.subjectпрофесійна консультаціяuk
dc.subjectсоціальний захистuk
dc.titleЕкономічна освіта дітей та молоді як чинник соціального захисту: історико-педагогічний аспектuk
dc.title.alternativeEconomic education of children and youth as a factor of social protection: historical and pedagogical aspectuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.