Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18273
Название: Економічна освіта дітей та молоді як чинник соціального захисту: історико-педагогічний аспект
Другие названия: Economic education of children and youth as a factor of social protection: historical and pedagogical aspect
Авторы: Гіптерс, Зінаїда Василівна
Ключевые слова: економічна освіта, професійна орієнтація, професійна консультація, соціальний захист
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Економічна освіта дітей та молоді як чинник соціального захисту: історико-педагогічний аспект [Текст] / З. В. Гіптерс // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 59-62. – Бібліогр.: с.62 (11 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається внесок української інтелігенції в теорію і практику економічної освіти дітей та молоді у першій половині ХХ століття. Аналіз практичної діяльності та теоретичних праць кооператорів і педагогів свідчить, що як західноєвропейські вчені,так і вітчизняні педагоги сприяли застосуванню методів психологічних досліджень у професійній орієнтації, розвиткові економічної освіти, набуття нових професій як чинника соціального захисту в нових соціально-економічних умовах. Ключові слова: економічна освіта, професійна орієнтація, професійна консультація, соціальний захист.
The article deals with the contribution of Ukrainian intellectuals to the theory and practice of economic education of children and youth in the first half of the twentieth century. The analysis of practical activities and theoretical works of co-operators and teachers shows that both Western European scientists and domestic teachers contributed to the application of psychological research methods in professional orientation, the development of economic education, the acquisition of new professions as a factor in social protection in the new socio-economic conditions. They paid special attention to the formation of a new pedagogical experience on the basis of experimentation, generalization, theoretical reflection and implementation in practice. Key words: economic education, professional orientation, professional consultation, social protection.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18273
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕКОНОМІЧНА ОСВІТА ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ЯК ЧИННИК СОЦІАЛЬНОГО.pdf279.32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.