Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18282
Название: | Методичний коментар до розв’язання педагогічних задач контекстної спрямованості |
Другие названия: | Methodological commentary on the solving of pedagogical tasks of context focus |
Авторы: | Дудник, Оксана Миколаївна |
Ключевые слова: | педагогічна ситуація, педагогічна задача, педагогічна задача контекстної спрямованості, методичний коментар, майбутній вчитель початкових класів |
Дата публикации: | 2017 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Методичний коментар до розв’зання педагогічних задач контекстної спрямованості [Текст] / О. М. Дудник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 92-94. – Бібліогр.: с.92 (2 назв). – Рез. рос., англ. |
Краткий осмотр (реферат): | У поданій статті доведено актуальність зазначеного питання, здійснено аналіз провідних досліджень і публікацій. Обґрунтовано необхідність розробки методичного коментаря до розв’язання педагогічних задач контекстної спрямованості майбутнім вчителем початкових класів. Представлено методичний коментар, що містить покрокову інструкцію до розв’язання педагогічних задач контекстної спрямованості. Аргументовано вживання деяких авторських тлумачень та умовних визначень. Ключові слова: педагогічна ситуація, педагогічна задача, педагогічна задача контекстної спрямованості, методичний коментар, майбутній вчитель початкових класів. In the article the urgency of the issue of introduction of pedagogical tasks in the educational process of high school is proved. The analysis of modern researches of leading scientists is realised. The achievement of the author in studying the problem of solving the pedagogical tasks of the context orientation by the future teacher of the elementary classes is pointed out. The necessity of developing a methodical commentary for solving pedagogical tasks of context directivity is substantiated. The methodical commentary in the form of accompaniment, step-by-step instruction for solving pedagogical tasks of the context directivity of different types is presented. The analysis of the results of solving the pedagogical problem is identified with the thinking and analytical activity of the „student-teacher” as regards to the conformity of the received result with the planned result and the result-ideal. Key words: pedagogical situation, pedagogical problem, pedagogical problem of context directivity, methodical commentary, future teacher of elementary school. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18282 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДИЧНИЙ КОМЕНТАР ДО РОЗВ’ЯЗАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАДАЧ.pdf | 324.69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.