Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18289
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗобенько, Наталія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-03-02T11:10:27Z-
dc.date.available2018-03-02T11:10:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПедагогічні принципи профілактичної роботи з дезадаптованими дітьми [Текст] / Н. А. Зобенько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 110-114. – Бібліогр.: с.113 (7 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18289-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність та необхідність застосування принципів (інтегративності, системності, міжфакторної зумовленості), які забезпечують ефективність профілактичної роботи з дезадаптованими дітьми. Проаналізовано практичні механізми реалізації педагогічних принципів. Виокремлено деякі причини, які можуть протидіяти впровадженню даних принципів у практику попередження, подолання відхилень у поведінці дітей та формування їх позитивної особистісної спрямованості. Ключові слова: принципи інтегративності, системності, міжфакторної зумовленості; профілактично-виховний процес.uk
dc.description.abstractThe article substantiates the expediency and necessity of applying the principles of integrity, systematic principles and inter-factoriality that provide the effectiveness of the preventive work with the disadapted children. The practice shows that the professional application of the systematic principles allows to model accurately the process of working with minors who have deviations in the behaviour, to identify the potential conflicts in the infrastructure of a subsystem in time, to carry out preventive and corrective work on their elimination and neutralization, to support the dynamics on the corresponding level, to maintain the balance in the functioning of the system’s internal formations, thus ensuring the realization of goals that follow from the content of the holistic approach to the process of overcoming the negative tendency of minors and the formation of a positive one. Key words: the principles of integration, the systematic principles, inter-factoriality; the prophylactic and educational processes.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectпринципи інтегративностіuk
dc.subjectсистемностіuk
dc.subjectміжфакторної зумовленостіuk
dc.subjectпрофілактично-виховний процесuk
dc.titleПедагогічні принципи профілактичної роботи з дезадаптованими дітьмиuk
dc.title.alternativePedagogical principles of preventive work with disadaptative childrenuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ З.pdf357.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.