Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18289
Назва: | Педагогічні принципи профілактичної роботи з дезадаптованими дітьми |
Інші назви: | Pedagogical principles of preventive work with disadaptative children |
Автори: | Зобенько, Наталія Анатоліївна |
Ключові слова: | принципи інтегративності, системності, міжфакторної зумовленості, профілактично-виховний процес |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Педагогічні принципи профілактичної роботи з дезадаптованими дітьми [Текст] / Н. А. Зобенько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 110-114. – Бібліогр.: с.113 (7 назв). – Рез. рос., англ. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано доцільність та необхідність застосування принципів (інтегративності, системності, міжфакторної зумовленості), які забезпечують ефективність профілактичної роботи з дезадаптованими дітьми. Проаналізовано практичні механізми реалізації педагогічних принципів. Виокремлено деякі причини, які можуть протидіяти впровадженню даних принципів у практику попередження, подолання відхилень у поведінці дітей та формування їх позитивної особистісної спрямованості. Ключові слова: принципи інтегративності, системності, міжфакторної зумовленості; профілактично-виховний процес. The article substantiates the expediency and necessity of applying the principles of integrity, systematic principles and inter-factoriality that provide the effectiveness of the preventive work with the disadapted children. The practice shows that the professional application of the systematic principles allows to model accurately the process of working with minors who have deviations in the behaviour, to identify the potential conflicts in the infrastructure of a subsystem in time, to carry out preventive and corrective work on their elimination and neutralization, to support the dynamics on the corresponding level, to maintain the balance in the functioning of the system’s internal formations, thus ensuring the realization of goals that follow from the content of the holistic approach to the process of overcoming the negative tendency of minors and the formation of a positive one. Key words: the principles of integration, the systematic principles, inter-factoriality; the prophylactic and educational processes. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18289 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ З.pdf | 357.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.