Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18291
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карнаух, Леся Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-02T11:18:23Z | - |
dc.date.available | 2018-03-02T11:18:23Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні аспекти впливу сім’ї на соціалізацію дітей дошкільного віку [Текст] / Л. П. Карнаух // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 119-121. – Бібліогр.: с.121 (9 назв). – Рез. рос., англ. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18291 | - |
dc.description.abstract | В статті здійснюється психолого-педагогічний аналіз особливостей впливу сім’ї на соціалізацію дітей дошкільного віку в сучасних умовах. Розкриті особливості сучасного суспільства, що виявляється в його стратифікації та кризі морально-етичної системи. Проаналізовано негативний та позитивний вплив родини на процес соціалізації на свідомому та підсвідомому рівні. Доведено, що за умови відповідності соціального середовища соціальним потребам дитини, процес соціалізації дитини відбувається ефективно. Ключові слова: сім’я, дошкільна освіта, діти дошкільного віку, соціалізація. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with psychological and pedagogical analysis of peculiarities of family influence on socialization of preschool children in modern conditions. The author of the article pointed out the currency of the chosen problem that was determined by the boundary expansion of estrangement between parents and children which confirmed by a significant number of works of modern scholars concerning various aspects of this problem. The author while summarizing these works agreed with modern statements that a child knowing the world not only became a personality but also actively transformed social world. The researcher analyzed factors that influenced on socialization in the family: home atmosphere, relationship style, interests and parents' attitude to social life. Keywords: family, preschool education, upbringing, preschool children, socialization. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.subject | сім’я | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти впливу сім’ї на соціалізацію дітей дошкільного віку | uk |
dc.title.alternative | Рsychological and pedagogical analysis of peculiarities of family influence on socialization of preschool children | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ.pdf | 279.56 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.