Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18291
Назва: Психолого-педагогічні аспекти впливу сім’ї на соціалізацію дітей дошкільного віку
Інші назви: Рsychological and pedagogical analysis of peculiarities of family influence on socialization of preschool children
Автори: Карнаух, Леся Петрівна
Ключові слова: сім’я, дошкільна освіта, діти дошкільного віку, соціалізація
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні аспекти впливу сім’ї на соціалізацію дітей дошкільного віку [Текст] / Л. П. Карнаух // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 119-121. – Бібліогр.: с.121 (9 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): В статті здійснюється психолого-педагогічний аналіз особливостей впливу сім’ї на соціалізацію дітей дошкільного віку в сучасних умовах. Розкриті особливості сучасного суспільства, що виявляється в його стратифікації та кризі морально-етичної системи. Проаналізовано негативний та позитивний вплив родини на процес соціалізації на свідомому та підсвідомому рівні. Доведено, що за умови відповідності соціального середовища соціальним потребам дитини, процес соціалізації дитини відбувається ефективно. Ключові слова: сім’я, дошкільна освіта, діти дошкільного віку, соціалізація.
The article deals with psychological and pedagogical analysis of peculiarities of family influence on socialization of preschool children in modern conditions. The author of the article pointed out the currency of the chosen problem that was determined by the boundary expansion of estrangement between parents and children which confirmed by a significant number of works of modern scholars concerning various aspects of this problem. The author while summarizing these works agreed with modern statements that a child knowing the world not only became a personality but also actively transformed social world. The researcher analyzed factors that influenced on socialization in the family: home atmosphere, relationship style, interests and parents' attitude to social life. Keywords: family, preschool education, upbringing, preschool children, socialization.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18291
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ.pdf279.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.