Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавленко, Анатолій Іванович-
dc.date.accessioned2018-03-05T07:57:48Z-
dc.date.available2018-03-05T07:57:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНавчання мистецтву життєтворчості: становлення теоретичних основ [Текст] / А. І. Павленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 186-189. – Бібліогр.: с.188 (8 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18314-
dc.description.abstractПедагогіка життєтворчості особистості історично має цілісне відношення до навчання «стовпів освіти для ХХІ століття» (ЮНЕСКО, 1996) і теоретично зумовлена в Україні становленням інноваційним розвитком соціокультурних засад педагогіки, активним становленням і розвитком системи педагогічних і суміжних з нею наук: соціальної педагогіки, соціальної роботи, інклюзивної педагогіки, реабілітаційної педагогіки, корекційної педагогіки, педагогіки толерантності, філософії, психології, культурології, соціології та ін. Цінності життєдіяльності системно відображаються у інтегральній характеристиці творчості особистості. Ключові слова: культуротворчість, особистість, педагогіка життєтворчості, теоретичні основи, цінності.uk
dc.description.abstractPedagogy of life creation has to do with teaching all “pillars of Education” of the XXI century and theoretically is due to active formation and development in Ukraine of an integrated system of pedagogical and associated sciences, modern didactics, social pedagogy, social work, inclusive pedagogy, pedagogy of rehabilitation, corrective pedagogy, pedagogy of tolerance, philosophy, culturology, sociology, etc. School of culture of life creation (self-determination, culture of life, creative attitude to life) should be based on realization in education the values of life, activity, general principles of cultorological approach to Education, and, particularly, on the learning of academic disciplines (cultural content, cultural responsibility of Education, cultural creation of students). Under such conditions the values of life creation are expressed systematically in the integral characteristic of creativity. Key words: culture creation, personality, pedagogy of life creation, theoretical foundations, values.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectкультуротворчістьuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectпедагогіка життєтворчостіuk
dc.subjectтеоретичні основиuk
dc.subjectцінностіuk
dc.titleНавчання мистецтву життєтворчості: становлення теоретичних основuk
dc.title.alternativeTeaching art of life creation: formation of theoretical foundationsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВУ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ СТАНОВЛЕННЯ.pdf273.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.