Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18314
Название: Навчання мистецтву життєтворчості: становлення теоретичних основ
Другие названия: Teaching art of life creation: formation of theoretical foundations
Авторы: Павленко, Анатолій Іванович
Ключевые слова: культуротворчість, особистість, педагогіка життєтворчості, теоретичні основи, цінності
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Навчання мистецтву життєтворчості: становлення теоретичних основ [Текст] / А. І. Павленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 186-189. – Бібліогр.: с.188 (8 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): Педагогіка життєтворчості особистості історично має цілісне відношення до навчання «стовпів освіти для ХХІ століття» (ЮНЕСКО, 1996) і теоретично зумовлена в Україні становленням інноваційним розвитком соціокультурних засад педагогіки, активним становленням і розвитком системи педагогічних і суміжних з нею наук: соціальної педагогіки, соціальної роботи, інклюзивної педагогіки, реабілітаційної педагогіки, корекційної педагогіки, педагогіки толерантності, філософії, психології, культурології, соціології та ін. Цінності життєдіяльності системно відображаються у інтегральній характеристиці творчості особистості. Ключові слова: культуротворчість, особистість, педагогіка життєтворчості, теоретичні основи, цінності.
Pedagogy of life creation has to do with teaching all “pillars of Education” of the XXI century and theoretically is due to active formation and development in Ukraine of an integrated system of pedagogical and associated sciences, modern didactics, social pedagogy, social work, inclusive pedagogy, pedagogy of rehabilitation, corrective pedagogy, pedagogy of tolerance, philosophy, culturology, sociology, etc. School of culture of life creation (self-determination, culture of life, creative attitude to life) should be based on realization in education the values of life, activity, general principles of cultorological approach to Education, and, particularly, on the learning of academic disciplines (cultural content, cultural responsibility of Education, cultural creation of students). Under such conditions the values of life creation are expressed systematically in the integral characteristic of creativity. Key words: culture creation, personality, pedagogy of life creation, theoretical foundations, values.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18314
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВУ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ СТАНОВЛЕННЯ.pdf273.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.