Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18321
Title: | Історичний розвиток поняття «цінності» |
Other Titles: | Historical development of the concept of "values" |
Authors: | Рабійчук, Сергій Олександрович |
Keywords: | цінності, особистість, розвиток |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Історичний розвиток поняття "цінності" [Текст] / С. О. Робійчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 214-215. – Бібліогр: с.215 (10 назв). – Рез. рос., англ. |
Abstract: | У статті здійснюється аналіз досліджень щодо історичного становлення і розвитку поняття «цінності». З'ясовано пріоритетне значення цінностей в житті як конкретної людини, так і суспільства в цілому. Визначено трактування поняття «цінності», вони є характеристиками об’єктів і привносять позитивне або негативне значення в життя конкретної людини чи, суспільства в цілому. Визначено їх види та показники. Ключові слова: цінності, особистість, розвиток. The article analyzes the issues of historical formation and development of the concept of "value". The priority value of values in life as a concrete person and society as a whole is determined. The interpretation of the notion of "value" is defined, the characteristics of objects has been provided, the positive or negative meaning to the life of a particular person or society as a whole has been identified. Their types and indicators are determined. Key words: values, personality, development. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18321 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ПОНЯТТЯ «ЦІННОСТІ».pdf | 303.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.