Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1839
Назва: Підготовка майбутнього вчителя фізики до контрольно-оцінювальної діяльності
Інші назви: Training the future teacher of physics for the control and evaluation activity
Автори: Коробова, Ірина Володимирівна
Ключові слова: контроль, оцінювання, контрольно-оцінювальна компетенція учителя фізики
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Коробова, І. В. Підготовка майбутнього вчителя фізики до контрольно-оцінювальної діяльності [Текст] / І. В. Коробова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 82–86. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 85 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність статті зумовлена потребою у підготов- ці вчителя фізики до впровадження нових освітніх стандар- тів, зокрема, необхідністю вдосконалення його контрольно- оцінювальної компетентності. У статті визначено складові контрольно-оцінювальної компетенції учителя фізики; ви- явлено особливості контролю й оцінювання різних видів на- вчально-пізнавальної діяльності учнів; виділено елементи узагальнених контрольно-оцінювальних дій учителя фізики; визначено шляхи оволодіння студентами контрольно-оціню- вальною компетенцією. Ключові слова: контроль, оцінювання, контрольно-оці- нювальна компетенція учителя фізики.
Опис: Actuality of the article is predefined by a requirement in preparing of a teacher of physics for the introduction of new educational standards, in particular, by the necessity of perfection of his/her control-evaluation competence. Composition of control-evaluation competense of a teacher of physics is offered in the article; the features of control and evaluation of different types of educational-cognitive activity of students are educed; the elements of the generalized control-evaluation actions of teacher of physics are distinguished; the ways of capture are found out by students by a control-evaluation competense. Key words: control, evaluation, control-evaluation competense of teacher of physics.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1839
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.