Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВарцаба, Віра Іванівна-
dc.contributor.authorДюлай, Є.В.-
dc.date.accessioned2018-03-14T11:45:03Z-
dc.date.available2018-03-14T11:45:03Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМаркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки / В. І. Варцаба, Є. В. Дюлай // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Економіка. - 2014. - Вип. 3(44). - С. 106-110.uk
dc.identifier.issn2409-6857 (Print)-
dc.identifier.issn2415-735X (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18404-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії розвитку банківсько- го сектору. Авторами на основі узагальнення наукових концепцій та точок зору досліджено сутність маркетингової стратегії та її особливостей в діяльності банківських установ, сформовано алгоритм формування ефективної маркетингової стратегії в розрізі елементів та етапів розробки, визначено роль банківського маркетингу у формуванні банківської стратегії на ринку банківських послугuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Економіка"uk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 3 (44);-
dc.subjectбанківська діяльність, банківський маркетинг, маркетингова стратегія, елемент страте- гічного плану, етапи розробки, ефективність банківської діяльності, конкурентна боротьба.uk
dc.titleМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БАНКУ: ЕЛЕМЕНТИ ТА ЕТАПИ РОЗРОБКИuk
dc.title.alternativeMARKETING STRATEGY OF BANK DEVELOPMENT: ELEMENTS AND STAGES.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БАНКУ.pdf413.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.