Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18404
Название: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БАНКУ: ЕЛЕМЕНТИ ТА ЕТАПИ РОЗРОБКИ
Другие названия: MARKETING STRATEGY OF BANK DEVELOPMENT: ELEMENTS AND STAGES.
Авторы: Варцаба, Віра Іванівна
Дюлай, Є.В.
Ключевые слова: банківська діяльність, банківський маркетинг, маркетингова стратегія, елемент страте- гічного плану, етапи розробки, ефективність банківської діяльності, конкурентна боротьба.
Дата публикации: 2014
Издательство: Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Економіка"
Библиографическое описание: Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки / В. І. Варцаба, Є. В. Дюлай // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Економіка. - 2014. - Вип. 3(44). - С. 106-110.
Серия/номер: Випуск 3 (44);
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії розвитку банківсько- го сектору. Авторами на основі узагальнення наукових концепцій та точок зору досліджено сутність маркетингової стратегії та її особливостей в діяльності банківських установ, сформовано алгоритм формування ефективної маркетингової стратегії в розрізі елементів та етапів розробки, визначено роль банківського маркетингу у формуванні банківської стратегії на ринку банківських послуг
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18404
ISSN: 2409-6857 (Print)
2415-735X (Online)
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БАНКУ.pdf413.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.