Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18404
Title: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БАНКУ: ЕЛЕМЕНТИ ТА ЕТАПИ РОЗРОБКИ
Other Titles: MARKETING STRATEGY OF BANK DEVELOPMENT: ELEMENTS AND STAGES.
Authors: Варцаба, Віра Іванівна
Дюлай, Є.В.
Keywords: банківська діяльність, банківський маркетинг, маркетингова стратегія, елемент страте- гічного плану, етапи розробки, ефективність банківської діяльності, конкурентна боротьба.
Issue Date: 2014
Publisher: Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Економіка"
Citation: Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки / В. І. Варцаба, Є. В. Дюлай // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Економіка. - 2014. - Вип. 3(44). - С. 106-110.
Series/Report no.: Випуск 3 (44);
Abstract: У статті досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії розвитку банківсько- го сектору. Авторами на основі узагальнення наукових концепцій та точок зору досліджено сутність маркетингової стратегії та її особливостей в діяльності банківських установ, сформовано алгоритм формування ефективної маркетингової стратегії в розрізі елементів та етапів розробки, визначено роль банківського маркетингу у формуванні банківської стратегії на ринку банківських послуг
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18404
ISSN: 2409-6857 (Print)
2415-735X (Online)
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БАНКУ.pdf413.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.