Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18529
Title: | Інформаційні технології як засіб інноваційного розвитку української освіти |
Other Titles: | Information technologies as means for innovative development of Ukrainian education |
Authors: | Кляп, Маріанна Іванівна |
Keywords: | українська освіта, реформи, інформаційно-комунікаційні технології, інноваційне навчання |
Issue Date: | Apr-2017 |
Publisher: | Virtus: Scientific Journal /Editor-in- chif M.A.Zhurba |
Citation: | "Інформаційні технології як засіб інноваційного розвитку української освіти", Кляп М.І., 2017. - с.147-151. |
Series/Report no.: | 13; |
Abstract: | У статті розглянуто деякі аспекти процесу інформатизації української освіти як однієї із основних засад її реформування. Метою статті є аналіз окремих підходів до використання інформаційних технологій як інноваційної складової у навчальному процесі загальноосвітньої школи і вищого навчального закладу. У дослідженні використано теоретичні методи: аналіз, синтез, порівняння та узагальнення. Показано роль використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні для підвищення інтересу та мотивації школярів і студентів до засвоєння програмового матеріалу, а також для формування у молоді сучасних компетентностей, необхідних для особистісного і професійного розвитку, зростання результативності навчального процесу загалом. Підкреслено значення впровадження інформаційних технологій як інновації освітньої галузі. Запропоновано конкретні кроки для підвищення ефективності впровадження зазначених технологій в контексті реформування національної освіти. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18529 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри інформатики та фізико-математичних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Віртус-05.17. Інф технологія як засіб.pdf | 507.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.