Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18535
Title: Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення
Authors: Кляп, Маріанна Іванівна
Keywords: загальне недорозвинення мовлення, лексико-граматичні складові мовлення
Issue Date: 2017
Publisher: International scientific and practical conference «Innovations and modern technology in educational system: contribution of Poland and Ukraine». Conference Proceedings, May 5-6, 2017. Sandomierz.
Citation: "Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення", Кляп М.І., International scientific and practical conference «Innovations and modern technology in educational system: contribution of Poland and Ukraine». Conference Proceedings, May 5-6, 2017. Sandomierz. 204 pages. – P.79-83.
Abstract: Рівень сформованості фонетико-фонематичної та лексико-граматичної сторін мовлення дитини визначає рівень опанування навчальною діяльністю, шкільними знаннями, уміннями і навичками відповідно до програмних вимог. Якщо дитина має порушення процесу формулювання виразу, не виконує в повному обсязі мисленнєво-пізнавальну функцію, то це негативно позначається на оволодінні читанням і письмом у початковій школі. Тому формування усного мовлення дітей дошкільного віку є одним із найважливіших завдань при підготовці до школи. Різним аспектам розвитку мовлення дітей дошкільного віку, у тому числі із загальним недорозвитком, присвячені різнобічні дослідження М.Шеремет, Л.Волкової, К.Крутій, Р.Лєвіної, Т.Філічевої та ін. Однак проблема корекції загального недорозвитку мовлення у дітей старшого дошкільного віку залишається актуальною.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18535
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри інформатики та фізико-математичних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.