Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 241-250 of 261 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Мікроекономіка: методичні рекомендації до вивчення курсу для студентів першого курсу галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» ОПП «Менеджмент» освітнього рівня «Бакалавр»Курей, Оксана Андріївна
2023Мікроекономіка: методичні рекомендації до вивчення курсу для студентів першого курсу галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» ОПП «Маркетинг» освітнього рівня «Бакалавр»Курей, Оксана Андріївна
2023Макроекономіка: методичні рекомендації до вивчення курсу для студентів першого курсу галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» ОПП «Маркетинг» освітнього рівня «Бакалавр»Курей, Оксана Андріївна
2023Бухгалтерський облік: методичні рекомендації до вивчення курсу для студентів третього курсу галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» ОПП «Менеджмент» освітнього рівня «Бакалавр»Курей, Оксана Андріївна
2023Бухгалтерський облік: методичні рекомендації до вивчення курсу для студентів третього курсу галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» ОПП «Маркетинг» освітнього рівня «Бакалавр»Курей, Оксана Андріївна
2015Просторово-економічний та екологічний потенціал регіонуГазуда, Сергій Михайлович; Ерфан, Віталій Йосипович
2020РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ КОМПЛЕКСУ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЇХ ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВАЗеліч, Вікторія Вікторівна
2020КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД І МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІЗеліч, Вікторія Вікторівна
2021Аналіз показників комунікативного менеджменту підприємства при здійсненні маркетингового аудиту.Зеліч, Вікторія Вікторівна
2022Використання РR – технологій як інструменту маркетингових комунікацій у просуванні компанії.Зеліч, Вікторія Вікторівна