Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18575
Название: Учитель літератури чи тьютор?
Другие названия: TEACHER OF LITERATURE OR TUTOR?
Авторы: Скриннік, Н.
Ключевые слова: хмаро орієнтоване навчальне середовище, медіаосвіта, e-learning, художньо-читацька компетентність, тьютор
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Скриннік, Н. Учитель літератури чи тьютор? [Текст] / Н. Скриннік // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / гол. ред. Г.В. Шумицька. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (38). – С. 78–81. – Бібліогр.: с. 80–81 (9 назв).
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена важливим питанням функціонування інноваційного освітнього середовища. Враховуючи реалії сучасного суспільного прогресу, інформатизацію й глобалізацію життєвих парадигм та ефек-тивність хмарних технологій у новітніх освітніх процесах, перед нами постала мета: створення, науково-теоретичне обґрунтування та експериментальна апробація методики навчання української літератури з використанням хмарних технологій. Відповідно до мети дослідження було висунуто гіпотезу: освітня модель із залученням хмарного середо-вища під час навчання української літератури буде ефективною за умов: розробки та впровадження системної мето-дології для основної школи (5-6 класи); цілеспрямованої практичної взаємодії з інфосферою; переосмислення тью-торської ролі медіакомпетентного педагога; подолання існуючих розривів на межі «початкова» – «середня» школа. Нами проаналізована специфіка переходу від учителя літератури до тьютора. Розглянута роль хмарних тех-нологій та хмаро орієнтованого навчального середовища (ХОНС) при реалізації фасилітативних метаморфоз. Спро-гнозовані шляхи подальшої доцільної тьюторської взаємодії на уроках української літератури.
The article is devoted to the important issues of the functioning of the innovative education-al environment. Considering realia of contemporary social progress, informatization and globalization of life paradigms and efficiency of cloud technologies in up-to-date educational processes, we set the goal: creation, scientific and theoretical grounding and experimental testing of the methods of teaching Ukrainian literature with the use of cloud technologies. According to the research goal, the hypothesis was put forward: the educational model involving the cloud environment during the study of Ukrainian literature would be effective under the following conditions: development and implementation of the systematic methodology for the basic school (5th-6th classes); purpose-ful practical interaction with the infosphere; rethinking the tutorial role of a media-competent teacher; overcom-ing existing gaps at the "primary" – "middle" school boundary. The specificity of the transition from the teacher of literature to the tutor is analyzed. The role of cloud technologies and the cloud-oriented learning environment (JONS) in the implementation of facilitative meta-morphosis is considered. Predicted ways of further advisable tutoring interaction in the lessons of Ukrainian lit-erature. Key words: Cloud-Oriented Study Environment, media teaching, e-learning, imaginative-reader compe-tense, tutor.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18575
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 2(38) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
УЧИТЕЛЬ ЛІТЕРАТУРИ ЧИ ТЬЮТОР.pdf569.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.