Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1858
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОршанський, Леонід Володимирович-
dc.contributor.authorКурач, Микола Станіславович-
dc.date.accessioned2015-04-21T11:58:17Z-
dc.date.available2015-04-21T11:58:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОршанський, Л. В. Дизайн як культурно-ціннісна універсалія [Текст] / Л. В. Оршанський, М. С. Курач // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 138–140. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 140 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1858-
dc.descriptionThe value of this article is conditioned with the objective need to analyse the problems of intensive modern culture development, especially its main component – design as a specific sphere of creative activity in the field of creating thing and spatial environment. The attempt has been made to analyse the phenomenon of design from philosophic and cultural point of view. The authors have tried to reveal its cultural and valuable features and its place in the outlook of the man in the epoch of postindustrial development. The analysis of such a problem is important from the point of view that a lot of scientists pay much attention to design-education as a new field of pedagogical theory and professional education practice. Key words: design, values, axiology, aesthetic culture, art culture.uk
dc.description.abstractАктуальність статті зумовлена об’єктивною потре- бою в осмисленні проблем інтенсивного розвитку сучасної культури, зокрема її важливої складової – дизайну як специ- фічної сфери творчої діяльності у галузі розробки предмет- но-просторового середовища. Здійснена спроба стислого філософсько-культурологічного аналізу феномена дизайну, виявлення його культурно-ціннісних параметрів і місця у сві- тогляді людини епохи постіндустріального розвитку. Роз- гляд зазначеної проблеми виправданий з огляду на підвищену увагу до дизайн-освіти як нової галузі педагогічної теорії і практики професійної підготовки фахівців. Ключові слова: дизайн, цінності, аксіологія, естетична культура, художня культура.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectаксіологіяuk
dc.subjectестетична культураuk
dc.subjectхудожня культураuk
dc.titleДизайн як культурно-ціннісна універсаліяuk
dc.title.alternativeDesign as cultural value universalityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 27

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДИЗАЙН ЯК КУЛЬТУРНО-ЦІННІСНА УНІВЕРСАЛІЯ.pdf191.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.